Організація дистанційного навчання в школі

Лотоцька А. Організація дистанційного навчання в школі / А.Лотоцька, О.Пасічник., 2020.

Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми - ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики.

Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Перед вами - узагальнений досвід майже двох місяців дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавірусу. Але немає сумнівів, що цей досвід усім нам ще знадобиться, адже карантини через спалахи сезонного грипу трапляються щороку. До того ж світ стає дедалі мобільнішим, освіта - дедалі більш індивідуалізованою та гнучкою; отже, щодня виникають нові й нові причини для того, щоб певні діти певний час навчалися дистанційно.

Ці методичні рекомендації складаються з двох частин. У першій ви знайдете загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно. Друга частина присвячена конкретним методикам дистанційного навчання для початкової, основної та старшої' школи. Методичні рекомендації створили - Алевтина Лотоцька та Оксана Пасічник.

Завантажити (23,7 МБ - pdf)



Коментарі