Складники сучасного уроку
Робота учнів: в групах, парах, особистісно-зорієнтований підхід, змішане навчання, менше фронтальних робіт.
Оцінювання: самооцінювання, взаємооцінювання, будь-яка робота оцінена, учні знають критерії оцінювання.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій: доречність, не обмежено презентацією чи мультимедійною дошкою, спільний пошук інформаціії в різних джерелах.
Виховна мета: формування загальнолюдських цінностей, гігієна навчання, на кожному уроці фізкультхвилинки.
Комунікація з учнями: на партнерських засадах, формування критичного мислення, навчання уміння шукати та використовувати інформацію: знайти, дослідити, прослідкувати, проаналізувати і т.д.
Робота з учнями з ООП: вчитель знає методики роботи з дітьми з ООП, співпрацює з асистентом, залучає учнів до роботи.
Коментарі